Ondernemers uit Leudal geven starters een kijkje in de keuken

26 sep 2018, 12:36 Nieuws
20180919 151856
BusinessCentrum Leudal
LEUDAL - Voor de vijfde keer vond vorige week het Groeibriljant Event (voorheen Jonge Bedrijven Dag) plaats. Een bus vol ambitieuze, jonge ondernemers tourde langs enkele succesvolle Leudalse bedrijven.
De eerste stop was bij Dimass in Haelen. Peter Walraven gaf een kijkje in het bedrijf dat in zes landen een vestiging heeft.
Visie
Vervolgens ging het naar Mondzorg Limburg in Neer. Rick en Vera Beurskens lieten zien hoe zij hun onderscheidende visie hebben vertaald naar een prachtige praktijk. Op de derde locatie gaf Ron Heijnen van Fruitbedrijf Heijnen inzicht in de ontwikkeling van dit succesvolle familiebedrijf.
Groeibriljant
's Avonds was er de spanning rondom de uitreiking van de Groeibriljant. De ondernemers van Natureluur, Mastershot Producties, Niek Organiseert en Quality4Food vertelden tijdens hun pitch vol passie over hun bedrijf, hun drijfveren en groeiplannen. Door de jury, die bestond uit Jeanne Houben van Rabobank Peel, Maas en Leudal, Pedro Nijsen van NewDeas en Thieu Hendriks van AgriDirect, werd Aukje Vlaanderen van Natureluur uitgeroepen tot winnares van de Groeibriljant 2018.
Publieksprijs
De Publieksprijs - uitgereikt door wethouder Piet Verlinden- ging naar Jeroen Stultiens
van Mastershot Producties, die nog niet zeker weet of hij een ondernemer is, maar die door zijn humoristische en enthousiaste presentatie het publiek duidelijk voor zich won. De avond werd afgesloten met een optreden van niemand minder dan Leudals trots: Stephanie Struijk.