LEUDAL - Binnen de organisatie van het Limburg Festival is een nieuw team aangetreden. Er zijn veel nieuwe gezichten en er is frisse moed en enthousiasme om het geliefde festival voort te zetten.
De grote schoenen van Jan Klompen zullen vanaf nu worden gevuld door drie bevlogen directieleden: Boy Jonkergouw is de nieuwe artistiek directeur, Francis Bruekers is directeur productie en zakelijk directeur is Bas Broeder.
Nieuw tijdperk
Er is verder afscheid genomen van artistiek leider Kim Noach. Zo begint het Limburg Festival feitelijk aan een nieuw tijdperk en daarbij wordt zeker ook nog gezocht naar aanvulling van het vrijwilligersteam. Als vrijwilliger heb je de keuze om alleen tijdens en vlak voor het Limburg Festival betrokken te zijn, maar er zijn daarnaast nog mensen nodig die bij de voorbereidingen willen worden betrokken. Met name wordt nog gezocht naar locatie-productieleiders, runners en BHV'ers. Voor het kernteam is er behoefte aan iemand met verstand van marketing en communicatie, alsmede een vrijwilligerscoördinator. Interesse? Stuur dan een mail naar [email protected].
Thema
Inmiddels wordt al volop gewerkt aan het programma van 2025. Vanaf dit jaar krijgt elke editie – en dus niet alleen het Ode aan… programma – een thema. Het thema van 2025 wordt Hoop. Want daar kunnen we in deze tijden immers niet genoeg van krijgen.