Albert Heijn Heerschap hoofdsponsor OLS 2025

29 apr , 10:53 Advertorial
ols heerschap
Heerschap Groep

HEYTHUYSEN - Afgelopen week is het hoofdsponsorschap van Albert Heijn Heerschap voor het OLS 2025 in Heythuysen officieel beklonken met het ondertekenen van het sponsorcontract door eigenaar Stan Heerschap en voorzitter Guul Smeets van Stichting OLS Heitse.

Albert Heijn Heerschap steunt daarmee het Oud Limburgs Schuttersfeest dat begin juli zal plaatsvinden in Heythuysen.

Cultuurwaarden
Guul Smeets: ‘We zijn blij dat Albert Heijn Heerschap een van de hoofdsponsoren is geworden van het evenement. Naast een financiële bijdrage zal Bakkerij Heerschap ook nog heerlijke vlaaien en broodjes leveren én ontvangen alle 1800 vrijwilligers een mooie attentie van Albert Heijn Heerschap.’ Stan Heerschap vult aan: 'Schitterend om een bijdrage te kunnen leveren aan dit jaarlijkse festijn dat écht bij Limburg hoort. We vinden het belangrijk om de Limburgse cultuurwaarden in stand te houden. Daarom ondersteunen we bijvoorbeeld vele carnavalsverenigingen, maar ook het OLS hoort natuurlijk bij deze provincie. Ik ben blij dat we een steentje kunnen bijdragen.

Vrijwilligers
Het is voor het OLS heel erg belangrijk om over voldoende vrijwilligers te beschikken. Zonder hun inzet is het onmogelijk om het evenement te laten plaatsvinden. Als dank ontvangen alle vrijwilligers van daarom een cadeaubon van Albert Heijn ter waarde van 10 euro, bij het ophalen van het OLS vrijwilligerspakket.

Maatschappelijke betrokkenheid
Heerschap Groep viel eerder al op door hun actieve rol in de samenleving. Zo ontving het bedrijf uit Nederweert de Konnekt'os MVO award Midden-Limburg 2024-2025. Hiermee mag Heerschap Groep zich twee jaar lang de meest inclusieve werkgever van Midden-Limburg noemen. Daarnaast werden twee supermarkten in 2023 en 2025 bekroont met de titel ‘De beste Albert Heijn winkel van Nederland’. Heerschap: 'Vanuit onze familiewaarden geven we graag iets terug aan de gemeenschap en we hopen natuurlijk dat de gemeenschap op hun beurt weer de boodschappen bij ons doet. Op die manier kunnen we als lokale ondernemer het verschil blijven maken in het Limburgse cultuur- en verenigingsleven.’